schafer-yacht-magyarorszag-vitorlazas-hajozashu

Schäfer Yacht

Tamási, Szabadság utca 92, Magyarország
Útvonaltervezés Megnéztem a térképen

1985 óta foglalkozunk hajóépítéssel, 1991-től a jelenlegi formában. Az ezt követő év végére készült el az első saját műhelyünk, ahol a hazai piac élvonalába dolgoztuk be magunkat.

1985 óta foglalkozunk hajóépítéssel, 1991-től a jelenlegi formában. Az ezt követő év végére készült el az első saját műhelyünk, ahol a hazai piac élvonalába dolgoztuk be magunkat. 1995-ben megvásároltuk a Van de Stadt tervezőcég DOLPHIN 26 típusú vitorlás terveit, és gyártási licencét, majd optimalizáltuk a balatoni körülményekhez.

Az eddig eladott több miDolphin 28nt hatvan egység az egyik legnépszerűbb hazai komforthajóvá avatta a típust.

1997-ben új műanyagozó csarnokkal bővültünk és megkezdtük – ugyancsak Van de Stadt licenc alapján – a Vita 30-as vitorlás fejlesztését, gyártását. 2002 óta gyártjuk a DOLPHIN 28-at. A Simongáti Győző által tervezett, korszerű 28 lábas hajó felveszi a versenyt a mértékadó nyugati típusokkal.

Új piacokat keresve kezdtünk együttműködést Csőregh Zoltán befektetővel, egy, a Balatonon forradalmian új, elektromos motorral meghajtott konstrukcióval. Ez a VELENCE 25-ös, a klasszikus szépség, korszerű technológiával. A projekt elindítása később az elektromotoros hajók látványos elterjedését vonta maga után.

Gyors, szakszerű, ügyfeleinkhez kötődő parti szolgáltatásaink meghatározóak. Az általunk gyártott hajókat teljes felszereléssel, hatósági vizsgával, menetkészen adjuk át a tulajdonos kikötőhelyén.

2004-ben új telephelyen, zöldmezős beruházás keretén belül új műhelyt építettünk. Az elmúlt tizenkét év során szerzett tapasztalatok alapján alakítottuk ki az épületet, amely megfelel az uniós elvárásoknak is.

Időközben némiképp változott a gyártott típusok összetétele. A VITA 30-as háttérbe szorult, mert a DOLPHIN 28-as megjelenése – házon belüli konkurensként – elavulttá tette korábbi nagyobb Schafer Yacht műhelyehajónkat. Ez utóbbi után töretlen az érdeklődés, és a kisebb DOLPHIN 26-osbol is készülnek újabb egységek, bizonyítva a típus erényeit. 2008-tól a két típus közösen szerepel a DOLPHIN verseny osztályban.

Sillinger motorcsónak Motoros hajók kapcsán alapvető változások történtek, mivel hosszú távú együttműködés alakult ki a francia SILLINGER céggel. Nekik gyártunk többféle RIB hajóhoz merev alsó héjakat. A cég a kedvtelési célú hajózás piaca mellett főleg katonai célú hajókat gyárt, ennek megfelelően rendkívül magasak a minőségi elvárások. Az ennek való megfelelés, valamint a folyamatos export egy új távlatot nyitott meg cégünk előtt.

Ennek ellenére fő profilunk változatlanul a vitorlás hajók gyártása, szervízelése, felújítása. Továbbra is forgalmazzuk a YANMAR MARINE hajó motorokat.

2010-ben újabb, jelentős fejlesztésbe kezdtünk, ismét Simongáti Győző tervezői közreműködésével. Egy 38 lábas innovatív vitorlás építését kezdjük meg, aminek munkafázisait a honlapunkon folyamatosan bemutatunk. Az új hajó méretében is nagy ugrást jelent, de ennél hangsúlyosabb az egyedi megjelenés, a kidolgozás minősége, valamint a megrendelői elképzelések széleskörű megvalósítási szabadsága.

Folyamatos fejlesztéseink, beruházásaink, a DOLPHIN versenyosztály támogatása, bővülő vevőkörünk által kívánjuk megtartani a hazai piacon kivívott jó pozíciónkat a magyar gyártók között.

Ezek a helyek is érdekelhetnek