Kelen-Balatoni-Hajozasi-Zrt-Naplemente-CsodalatosBalaton-HAJOZASHU-dronfoto

Kétmillióan utaztak idén a Balatoni Hajózási Zrt. hajójáratain

Újabb rekord: November 14-én délelőtt a sajtó jelenlétében köszöntötte a BAHART a 2018. évi kétmilliomodik utasát (személyhajó és komp együttes utasszám).

Vajda Rita és édesanyja a szerda délelőtti 11.00 órakor Szántódról induló komp fedélzetén vehette át a 100.000 Ft értékű BAHART Joker Kártyát Kollár József vezérigazgatótól. A kártyaegyenleg a Társaság által indított kompokra és egyéb hajózási lehetőségekre egyaránt beváltható 2019 végéig.

A Balatoni Hajózási Zrt. kompközlekedés szolgáltatását Szántódrév és Tihanyrév között tavaly éves szinten több, mint 1.146.000 utas vette igénybe, mely még a 2016-os kimagasló rekordévet (1.123.000 főt) is túlszárnyalta.

Két éve ugyanis egy akkor 14 éves rekord dőlt meg, mivel 2016 évet megelőzően utoljára 2002-ben szállítottak a balatoni kompok több mint egymillió utast. A BAHART 2018-ban ismét rekordévet zár az utasforgalmat tekintve, hiszen már az ünnepség napján, november 14-én 1.250 ezer komputast regisztráltak, mely 9%-kal több, mint a tavalyi év teljes utasszáma (2017. december 31-ig).

A tavalyi év azonos időszakához, azaz 2017. november 14-ig viszonyítva mintegy 10%-kal több utast és 40 ezerrel több gépkocsit, valamint 11%-kal több kerékpárt szállítottak a kompok Szántódrév és Tihanyrév között eddig.

A kompközlekedést – amennyiben az időjárás ezt lehetővé teszi – az év valamennyi, mind a 365 napján biztosítja a társaság, így a BAHART egész évben szállítja az utasokat, gépjárműveket, kerékpárokat a Balaton északi és déli partja között.

Részletes kompmenetrend IDE KATTINTVA

A személyhajózásban is jelentős forgalomnövekedést realizált a Társaság idén. A BAHART személyhajói a 172. hajózási szezon végére több, mint 750 ezer utast szállítottak, amely +6%-kal, 44.000 utassal több a tavalyi évhez képet.

A Balaton legnagyobb vitorláskikötőláncát üzemeltető BAHART ágazat szintén kiemelkedő eredményeket ért el 2018-ban.

A sikeres és hatékony üzemeltetést egyértelműen mutatja, hogy a vitorláshely bérlői kör a 2017-es évhez képest 119 új, éves szerződéssel növekedett, melynek következtében a kikötőhelyek kihasználtsága 2018. évben cégszinten meghaladta a 95%-ot.

A BAHART középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”, amely magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. A modernizációt és ügyfélközpontúságot szem előtt tartva alakította ki Társaság a hajózási idény kezdetére a BAHART Ügyfélközpont, mely a három alaptevékenységi üzletág (személyhajózás, kompközlekedés, vitorláskikötői szolgáltatások) ügyfélkapcsolatainak központi kiszolgálását látja el. A BAHART Ügyfélközpont indulása óta a megválaszolt telefonhívások száma meghaladta a14.000-et. A főidényben hetente átlagosan 1.300 feletti hívásszámot regisztrált a telefonos ügyfélkiszolgáló rendszer, a legforgalmasabb napon több mint 250 hívást fogadtak és kezeltek az ügyintézők.

A tihanyi Garda Fesztiválon sétahajózási lehetőséggel, valamint meghosszabbított kompmenetrenddel (Szántódrévből utolsó járat 20.00 órakor, Tihanyrévből 20.15 órakor indul).

Az év utolsó hónapjában pedig Mikulás programmal is készülnek. A Mikulás Gyerekhajón a szolidaritás fontosságára is fel szeretnék hívni a figyelmet, emiatt aSzent Miklós hajón Füred Kapitánnyal karöltve adományokat is gyűjtenek a rászorulóknak. A gyerekek és szüleik elhozhatják megunt játékaikat, használt könyveiket az eseményre. A balatoni ajándékokat az ország egyik legnagyobb karitatív akciójának helyszínére, a Mikulásgyárba szállítják majd.

Szállások

Kövess minket Instagramon!

Kövesd Instagram oldalunk a legfrissebb fotós tartalmakért!