Suzuki DF325A innovációs technológiák

1 / 12

SUZUKI DUPLA HAJÓCSAVAROS RENDSZER

A Suzuki dupla hajócsavaros rendszer a 350 lóerős motorteljesítményt hatékony víz alatti hajtássá alakítja.

További előny, hogy az ellentétes forgásirányú hajócsavarok kivételes menetstabilitást biztosítanak.

2 / 12

SUZUKI KETTŐS BESZÍVÓRÁCS

A DF350A hajómotor légbeszívórendszere kettős beszívórácsot használ, amely a beszívott légáramból kivonja a vizet.

A kettős beszívórács kivonja a beszívott levegőből a vizet. A közvetlen légbeszívás és a kettős beszívórács együtt növeli a motor leadott teljesítményét.

 

3 / 12

DUPLA BEFECSKENDEZŐ

A dupla befecskendező a megfelelő mennyiségű üzemanyagot a megfelelő időben juttatja a hengerbe.

A dupla befecskendező növeli a motor teljesítményét és javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

 

4 / 12

ELTOLT HAJTÓTENGELY

Az eltolt hajtótengely a hajómotor súlypontjának előremozdításával lehetővé teszi, hogy kisebb motort tervezzünk, miközben javul a motor tömegeloszlása, a leadott teljesítmény és az egyensúly, valamint csökken a rezgés.

 

5 / 12

KÉTFOKOZATÚ TENGELYKAPCSOLÓ-RENDSZER

A DF350A hajómotor kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszert kapott, amellyel nagy végáttétel érhető el. Ez a megoldás nagy nyomatékot ad a hirtelen gyorsításhoz, valamint a nagyszerű végsebességhez.

6 / 12

KÖZVETLEN LÉGBESZÍVÁS

A motor burkolatának kialakítása miatt a közvetlen légbeszívás egyenletesebb, hidegebb légáramot biztosít, emiatt a motor hatékonyabban működik.

7 / 12

LEAN BURN

Az üzemanyag-hatékonyság fontos, bármilyen célú hajózásról beszélünk is. A Lean Burn üzemanyagkeverék-képzési és égésszabályozási technológia az üzemi feltételek alapján előrejelzi az üzemanyag-szükségletet, majd optimális levegő-üzemanyag keveréket juttat a motorba. A rendszer úgy lett megtervezve, hogy alacsony fordulatszámon és utazósebességen egyaránt üzemanyagot takarítson meg.

8 / 12

SUZUKI PRECÍZIÓS VEZÉRLÉS

Kifinomult, vezeték nélküli fokozatváltó rendszerünkkel sikerült kiküszöbölni a mechanikus vezérlőkábelekkel járó súrlódást és ellenállást. Ez egyenletes, precíz vezérlést, és éles, azonnali fokozatváltást tesz lehetővé, különösen alacsony fordulatszámnál, illetve manőverezés közben. A rendszer egy-, két- vagy hárommotoros, illetve kétszintű kivitelre is kialakítható. A Lean Burn üzemanyagkeverék-képzési és égésszabályozási technológiával együtt a működési tartomány széles spektrumán javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

9 / 12

ÁLLÍTHATÓ SZELEPVEZÉRLŐ RENDSZER

Az állítható szelepvezérlő rendszer a vezérműtengelyen keresztül módosítja a beszívási időket, ezáltal optimalizált működést ér el az alacsony és közepes fordulatszám-tartományban. A megoldás a hajómotor teljes működési tartományában maximális leadott teljesítményt tesz lehetővé, alacsony és közepes fordulatszámon pedig nagyobb nyomatékot biztosít az erőteljesebb gyorsulás érdekében. Maga a folyamat teljesen automatikus; önnek csak azzal kell törődnie, hogy élvezze az erőt és a teljesítményt.

10 / 12

ÖNFESZÍTŐ VEZÉRMŰLÁNC

A vezérműlánc olajfürdőben fut, ezért nem igényel olajozást, az automatikus hidraulikus láncfeszítő pedig mindig gondoskodik a megfelelő feszességről. Egyszerű, hatékony, és nem igényel karbantartást.

11 / 12

KETTŐS VÍZBELÉPŐ NYÍLÁS

A motor hűtését az alsó egység alján elhelyezett vízbelépő nyílásokon beáramló víz biztosítja. A lent elhelyezett kettős beömlőnyíláson több víz áramlik a motorba, ezáltal nő a hűtés hatásfoka. Az elülső vízbeömlőnyílás a hajtóműház belépőélén található, így több víz áramlik be, különösen nagy sebesség esetén. A második beömlőnyílás szintén alacsonyabban helyezkedik el, ami lehetővé teszi a DF350A sekélyvízi használatát.

12 / 12

OLAJSZŰRŐ

Az olajszűrő jól hozzáférhető, könnyen cserélhető.

Suzuki Marine