Suzuki-Ocean-Rib-Experience-Hajomotor-Kulmotor-Marine-Magyarorszag-HAJOZASHU

RIB motorcsónakkal hajózták át az Atlanti-óceánt

fotó © Ocean Rib Experience

A Suzuki hajómotorok a legkülönbözőbb felhasználók bizalmát vívták már ki; bízhat benne, hogy az ön számára is ez a legjobb választás.

*Az oldalon olvasható információk nem a Suzuki saját felméréséből, hanem egyéni felhasználók által közölt nyilatkozatokból és adatokból származnak.


Olaszország

Amikor a Suzuki elérhetővé teszi az elérhetetlent

Sergio Davi és Alessio Bellavista az Ocean Rib Experience nevű tengeri expedíció keretében Olaszországból Brazíliába hajóztak egy Master 996 típusú felfújható RIB hajóval, két darab DF200AP hajómotorral. A két hajós a 7964 kilométeres hajóút során Szardínia, a Baleár-szigetek, Spanyolország, Marokkó, a Kanári-szigatek, a Zöld-foki-szigetek, valamint Brazília érintésével
mintegy 300 órát hajózott. Az út során a legnagyobb kihívást jelentő szakasz a Gran Canaria szigettől a Zöld-foki-szigetekig tartó 890 tengeri mérföldes (kb. 1648 km), 70 órás, megállás nélküli szakasz, és a Zöld-foki szigetektől a Fernando de Noronha-szigetcsoportig tartó, pontosan 1258 tengeri mérföldes (mintegy 2330 km), 132 órás megállás nélküli útszakasz volt, ami példátlan kihívást jelentett a két hajós számára.

SuzukiMarine Magyarorszag Ocean Rib Expedicio Atlanti Ocean Kulmotor Hajomotor HAJOZASHU

A nyílt tengeren olykor masszív, 2–3 méteres hullámokkal, és akár 20 csomós erősségű, állandó széllel kellett megküzdeniük, de az átlagos üzemanyag-fogyasztásuk mégis 1,1 liter/km-es értéken mozgott. 3500 liter tartalék-üzemanyaggal vágtak neki az óceán átszelésének, amiből 220 litert végül nem is használtak fel.


Ausztrália

Mike, Bayview-Pittwater régió, Sydney
Foglalkozás: vízitaxi-vállalkozó

Kérem, mondjon magáról néhány szót:

Van egy rózsaszín vízitaxim, amivel itt, a festői Pittwater-térségben nyújtok taxiszolgáltatást. Havonta mintegy 100 órát dolgozom, az egy évben 1000–1200 óra. A Pittwater-térség elég sok munkát ad, és úgy egy hónappal ezelőtt módom nyílt kipróbálni az új Suzuki DF200A hajómotort. Az előző hajómotorom egy másik gyártó 150 lóerős (110 kW) hajómotorja volt, majd miután elég sokat hallottam az új Suzuki 200A modellről, úgy döntöttem, kipróbálom.

Milyen előnyeit látja a Suzuki hajómotornak?

Azt kell mondjam, hogy sokkal jobb lett a hajó teljesítménye, ugyanakkor a motor sokkal csendesebb, így még beszélgetni is tudok az utasokkal. Az előző hajómotor zaja egy kissé zavaró volt. A hajómotoron nagyobb hajócsavar van, és emiatt a hajó hamarabb képes siklásba gyorsulni, aminek köszönhetően jelentős mennyiségű üzemanyagot tudok megspórolni, így ritkábban kell tankolnom, és az üzemanyag kitart a műszak végéig.

Ajánlaná a Suzukit barátainak, utasainak is?

Most, hogy már kipróbáltam, és kitapasztaltam az erősségeit, nagyon elégedett vagyok vele. Igen, szívesen ajánlanám bárkinek.


Ismerje meg jobban az innovatív és üzemanyag-takarékos Suzuki hajómotorokat, melyekről részletes információt a www.suzukimarine.hu honlapon talál.

Szállások

Kövess minket Instagramon!

Kövesd Instagram oldalunk a legfrissebb fotós tartalmakért!